Boleh aku katakan dah lama aku tak jumpa dengan sahabat2 aku.. Aku rindukan suasana gelak riang bersama sahabat2 aku dulu.. Aku rindu sgt2.. Dorg jgk slalu mnjd pndgrku.. Sume mslh aku cerita pd dorg.. Dorg sntiase bg nsht n mnjd penguat semgt aku... Tak seperti aku sekarang rase sunyi menyelubungiku.. Sejak aku blaja d unikl, aku blm jmpa kwn yg boleh d jdikn sahabat spti sahabatku yg sblmnye.. Aku rindu sgt mase lalu ku yg penuh memory indah dlm hdupku.. eh tapi kn aku ade bf yg slalu jd penghiburku... Die cuba hiburkn aku tatkala aku sdh... Dielh penguat smgtku...aku syg sgt die..terima ksh mahfudz... i love u!

RENUNGILAH…
HARGAILAH SEBUAH PERSAHABATAN KERANA DISEBALIKNYA TERSIMPUL SEGALA-GALANYA


p/s: Satu-satunya cara agar kita memperolehi kasih sayang, ialah jangan menuntut agar kita dicintai, tetapi mulailah memberi kasih sayang kepada orang lain tanpa mengharapkan balasan.
Orang yang menunjukkan kebaikan kepada anda adalah sahabat yang baik. Dan orang yang menunjukkan kesalahan anda adalah sahabat yang paling baik



0 comments:

Post a Comment

Followers