Cuti Thaipusam aku g men boling ngn nrul, eppa, intan, acit n ajip...mase tu mud aku xbagus tu aku mls nk dok umh...lyn perasaan kt luar lg best...dh kuar pn aku sedih lg tu...xtau la nk ckp cmne...pas dh dpt men bling sume perasaan yg ntah pape hlng...aku lupa sekjp sume mslh...skrg aku single...haha aku xnk fkr sume mslh tu...wt skt hati wt pening kpla smpi akhirnya aku demam...lepas g men boling kitorg g mkn piza kt pavilion...pas2 kitorg gerak g uptown danau kota...aku xtau nk bli ape...dok umh pn busan g jln2 lg best...kul 1.15pg kitorg smpi umh....letih xingt time tu...aku mls nk mandi pas2 trus tdo...haha tp aku xtdo aku nngis dlu...erm bila dh nngs pggilan pertama yg aku sebut ialah nama mama dn abah aku...kali nie paling sedih dlm hdup aku bila aku brgaduh ngn org yg aku syg..."ketawa dan air mata...itu sebenarnya CINTA"...

0 comments:

Post a Comment

Followers